HomeTechnologiaNowoczesna stratega reklamowa

Nowoczesna stratega reklamowa

Reklama to podstawa handlu- każdy przedsiębiorca doskonale o tym wie. Jednak dzisiaj żyjemy w specyficznych czasach- popyt jest duży, le konkurencja jeszcze większa. Jaka strategia reklamowa pozwoli nam wybić się spośród innych firm i zbudować swoją pozycję?

Odpowiednia strategia

Na początek musimy się zastanowić, czym takim charakteryzują się dzisiejsze czasy. Przede wszystkim – dość mamy krzykliwych reklam, które zakłócają nam oglądanie serialu. Ponadto śpieszymy się ciągle, dużo pracujemy. Oprócz tego- lubimy szpanerskie rzeczy, stawiamy na oryginalność. I to wbrew pozorom nie tylko mężczyźni, lecz kobiety także. A na koniec warto dodać, że funkcjonujemy dzisiaj w na pół wirtualnym świecie.

Jaka zatem powinna być reklama? Ta w telewizji czy w gazecie dużo kosztuje i raczej ma na celu podświadome zakodowanie nazwy firmy niż budowanie pozycji na rynku. Skoro internet jest popularny to oczywiście przeznaczmy część funduszy na reklamę w internecie. Jednak to nie wszystko. Ciągle się spieszymy, a zatem może jakiś ciekawy gadżet reklamowy by nam pomógł?

Strzał w dziesiątkę- gadżety reklamowe

Dokładnie tak- to jest idealna odpowiedź. Czym są gadżety reklamowe? To może być praktycznie każda rzecz z logiem czy z hasłem firmy. Najpopularniejsze to oczywiście kubki, koszulki, czapki, breloczki i smycze. Czy takie gadżety są skuteczne? Kiedy się przydają?

Oczywiście, że są skuteczne. Idealnie sprawdzają się na różnego rodzaju targach, jednak nie tylko. Możemy je wręczyć klientowi podczas wykonywania usługi, przed albo po niej. Sztandarowym przykładem są tutaj torby z logiem szkół językowych rozdawane przed rozpoczęciem kursu. Takie gadżety dają klientowi przekonanie, ze dbamy o niego. Ponadto jeśli gadżet jest ciekawy, nasz klient chwali się nim, co może nam przynieść więcej klientów niż najlepsza reklama np. w telewizji.

Nowoczesny gadżet- pendrive z nadrukiem

Jednak większość gadżetów jest już świetnie znana i na stałe weszły one na rynek. Warto zatem zaskoczyć czymś klienta. Idealnym pomysłem będzie tutaj pendrive z nadrukiem logo czy nazwy firmy, czyli przenośna pamięć. Dlaczego ten gadżet jest taki świetny?

Przede wszystkim każdy go potrzebuje i używa. Co więcej- używamy go często, więc wiele osób na pewno zauważy taki gadżet i zapyta ni niego. Takie pendrive’y z nadrukiem, jeśli są ciekawie zaprojektowane, śmieszne i przyciągające uwagę mogą nam zapewnić bardzo wiele klientów!

Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio

FOLLOW US ON:
Dlaczego warto skorz
Nowy sklep - jak go