HomeBiznesPo co tworzyć treści w internecie?

Po co tworzyć treści w internecie?

Głównym zadaniem twórcy treści jest zdobycie zainteresowania czytelnika i skłonienie go do reakcji („lajk”, udostępnienie, wejście w dyskusję). Może osiągnąć to poprzez udostępnienie publikacji, ale również: artykułu sponsorowanego, poradnika, artykułu eksperckiego, video, infografiki, tutoriali.

Content dopasowany do użytkownika i jego… urządzenia

Warto zwrócić uwagę, że do content marketingu zaliczamy nie tylko sam tekst, ale i obrazowanie treści. Wykorzystywane są do tego najczęściej zdjęcia, print screeny, niewielkie animacje a nawet… popularne, internetowe memy! Ba, contentem może być nawet strona internetowa – wyraźnie widać to w nowych trendach stosowanych w tworzeniu stron RWD, czyli responsywnych. Wzrok przyciągają wykresy, zestawienia, mapy – możliwości są ogromne, a cały content dopasowany do najróżniejszych rozmiarów ekranów!

Warto wiedzieć, że nie musisz się znać na grafice – prawda jest taka, że w tworzeniu ciekawych grafik i wykresów twórcom treści przychodzą z pomocą liczne aplikacje – także te webowe, chociażby Canva, żeby wymienić tylko jedną.

Przede wszystkim: promuj!

Dla większości osób content marketing to wyłącznie stworzenie treści i umieszczenie jej na stronie firmowej, blogu czy fan page. Wiele firm wychodzi z założenia, że zainteresowany klient sam znajdzie tekst i udostępni go dalej.

To nie tak!

Tworzenie wartościowego contentu to tylko połowa działań związanych z   zagadnieniem. Promowanie jest niezbędne, aby w pełni zrozumieć moc tkwiącą w content marketingu.

FOLLOW US ON:
Holandia – poznaj
Wybierz odpowiednią
https://codilab.pl/funkcjonalnosc-spotyka-design-hokery-do-kuchni-i-sekret-idealnego-wnetrza/ xanderncsenate.com zobacz wiecej