HomeBiznesJak odpowiednio wykorzystać potencjał gadżetów reklamowych?

Jak odpowiednio wykorzystać potencjał gadżetów reklamowych?

Wiele firm decyduje się na inwestowanie w gadżety reklamowe. Takie produkty jak torby papierowe z nadrukiem, kubki, czy koszulki mogą być świetnym sposobem na zdobycie nowych klientów. Pamiętajmy jednak, że w początkowej fazie działanie gadżetów może mieć skutek jedynie krótkotrwały. Dopiero po pewnym czasie na poziomie klienta ostatecznego będziemy mieli ścisły wpływ gadżetu na przywiązanie do marki.

Zalety płynące z wykorzystania gadżetów reklamowych

Gadżety proponowane są bardzo często we wszelkiego rodzaju programach lojalnościowych- pozwalają na zwiększenie motywacji do poznawania nowych produktów. Do ich podstawowych zalet należeć na pewno będzie:
– pobudzanie zainteresowania klienta produktem,
– przełamywanie braku zaufania,
– zachęcanie do nabycia znajomego produktu,
– angażowanie się w markę, a także motywowanie do ponownej decyzji zakupowej.
Funkcje gadżetów takich jak torby papierowe z nadrukiem możemy ściśle utożsamiać z celem na jakim nam zależy. Jeżeli naszą grupą docelową jest młodzież i mniejsze dzieci to nie decydujmy się na kampanie opartą o eleganckie pióra i kosmetyczki. Postawmy raczej na pendrive, maskotki, kubki, czy naklejki na zeszyty lub kolorowanki.

Najpopularniejsze rodzaje gadżetów popularnych i dopasowanych

Istnieje kilka grup gadżetów. Pierwsza z nich to przedmioty popularne. Można tutaj wymienić chociażby długopisy, ołówki, notesy, kalendarze oraz smycze.
To grupa towarów często wykorzystywana przez różne firmy. Przede wszystkim przez wzgląd na swoja uniwersalność.
Inną grupę stanowią przedmioty użyteczne i dopasowane.
Takie gadżety szczególnie są doceniane przez klientów, ale pamiętajmy, że ma to sens jedynie kiedy dobrze skojarzymy produkt z klientem.
Przykładami mogą być ciekawe zestawy do ładowania telefonu, rozdzielnik USB, dla przedstawicieli firm z branży elektronicznej.
Pędzle do makijażu, breloki z lustrem rozdawane w salonach kosmetycznych.
Torby papierowe z nadrukiem wydawane w butikach i sklepach.

Gadżety ekskluzywne- czyli coś dla poważnych klientów

Oprócz grup gadżetów popularnych i dopasowanych istnieje jeszcze jedna ważna. Mowa tu o przedmiotach ekskluzywnych. Firmy decydują się również na tego typu gadżety, ale jedynie dla wybranych osób. Klienci na których nam najbardziej zależy powinni otrzymać tego typu podarunek, dzięki czemu zwiększymy swój prestiż, a także docenimy ich lojalność.
Przykładami najczęściej wykorzystywanych gadżetów ekskluzywnych mogą być spinki do mankietów, wieczne pióra oraz eleganckie skórzane breloki. Dobrze ustalić cel naszej kampanii marketingowej. Gadżet powinien odróżniać nasza markę od innych, stawiajmy na produkty charakterystyczne, atrakcyjne, ale też i funkcjonalne.

Tekst powstał we współpracy z firmą Pola Studio

POST TAGS:
FOLLOW US ON:
Buty, które musisz
Zajęcia dodatkowe d
https://www.autogielda.pl/artykulubezpieczeniemotocykla.html https://auto-dzban.pl/wyroznione-prawa/kalkulator-ubezpieczen-oc-jak-latwo-i-szybko-obliczyc-koszt-swojego-ubezpieczenia/ https://skarzysko24.pl/wiadomosci/aktualnosci/28306-jak-porownywarki-ubezpieczen-oc-moga-pomoc-w-znalezieniu-najlepszej-oferty.html