Pojawienie się w powszechnym użyciu smartfonów i tabletów, tak samo zresztą jak ogólnodostępny internet w urządzeniach mobilnych, dla wielu osób oznaczał prawdziwą rewolucję. Dzięki takim rozwiązaniom można być ciągle na bieżąco, co przy prowadzeniu własnego biznesu ma niebagatelne znaczenie. W przypadku branży turystycznej, pozwala to m.in. na śledzenie obłożenia w obiekcie przez 24 godziny na dobę, niezależnie od aktualnego miejsca pobytu. Potrzebny jest tylko mobilny program hotelowy.


Jasno i przejrzyście na każdym ekranie

Kwestia czytelności wyświetlanych danych jest pierwszorzędna – tylko co zrobić z niezaprzeczalnym faktem, że wielkość oraz rozdzielczość klasycznego monitora komputerowego “troszkę” różni się od parametrów charakteryzujących najpopularniejsze telefony i tablety. A bezustanne przewijanie i powiększanie kompletnie mija się z celem. Wyjścia są dwa: albo oprogramowanie z dedykowanymi aplikacjami, albo rozwiązania responsywne. Takie, które dynamicznie dostosowuje się do parametrów urządzenia, na którym jest wyświetlane. Patrz: oprogramowanie dla hoteli NFHotel.
Warto też wspomnieć o systemie działającym w chmurze, dostępnym z poziomu zwyczajnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu użytkownik ma pewność, że niezależnie czy korzysta z Androida, iOS-a, Windows Phone’a czy jakiegokolwiek innego rozwiązania mobilnego, mogą zajrzeć do programu hotelowego w każdej, dowolnie wybranej chwili.