Kiedy ruszamy z nowym biznesem, na przykład sklepem lub punktem usługowym, podstawową sprawą jest wypromowanie go. Klienci po prostu muszą do nas w jakiś sposób trafić. Jak możemy się promować i reklamować, żeby mieli oni szansę dowiedzieć się o nas i dotrzeć do siedziby naszej firmy?

Stojak reklamowy

Dość tradycyjnym, ale często skutecznym sposobem jest umieszczenie stojaka reklamowego pod naszym sklepem. Możemy na nim umieścić krótką zachętę do wejścia do sklepu. Najlepiej, jeśli będzie ona konkretna. Zamiast zwykłego „zapraszamy”, stojak reklamowy może zawierać komunikat o aktualnej promocji czy produktach w atrakcyjnej cenie. Ważne, aby był on widoczny, przyciągał wzrok. Co jakiś czas możemy zmieniać napis na stojaku reklamowym, co jest nawet wskazane, ponieważ te same treści mogą dość szybko się opatrzyć i przestać być interesujące.

Baner na sklepie

Jeśli nasz sklep znajduje się przy ruchliwej trasie, dobrze jest również zainwestować w widoczny z daleka, nieco krzykliwy baner. Wówczas możemy być pewni, że będzie on zauważony przez przejeżdżających ludzi, którzy w efekcie mogą stać się naszymi potencjalnymi klientami.

Lokalna prasa

Stojak reklamowy czy baner mogą przyciągnąć wzrok i uwagę jedynie tych osób, które będą przejeżdżały lub przechodziły w okolicy sklepu. Jak jednak dotrzeć do tych, którzy nie przebywają w naszej okolicy?
Warto zareklamować się w prasie, najlepiej lokalnej. Ceny takiej reklamy są zwykle znacznie niższe niż w prasie ogólnopolskiej, a my mamy gwarancję, że docieramy do ludzi, którzy mieszkają blisko nas.

Ulotki

Również dobrym pomysłem na promowanie swojej niedawno założonej firmy jest wydrukowanie ładnych, zachęcających do zainteresowania się nami ulotek. Możemy rozdawać je w ruchliwym miejscu w naszym mieście lub wrzucić do skrzynek w okolicznych domach. Dobrym trikiem jest dołączenie do ulotki jakiegoś bardzo drobnego gadżetu, na przykład cukierka. Sprawi to, że odbiorca nie wyrzuci ulotki od razu, odruchowo, bez przeczytania jej, ale przynajmniej pobieżnie zapozna się z jej treścią.

Jest zatem wiele sposobów na to, aby zareklamować swój świeżo założony sklep czy punkt usługowy. Najlepiej jest nie korzystać tylko z jednego z nich, ale wybierać różne i łączyć formy reklamy. Stojak reklamowy nie wyklucza posiadanie reklamy w internecie czy ogłoszenia w prasie. Zawsze dobrze sprawdzają się również ulotki i plakaty na słupach ogłoszeniowych. Sami sprawdźmy, która forma reklamy będzie dla nas najbardziej efektywna i przyciągnie klientów.

Jeżeli podobał Ci się artykuł powinieneś zainwestować w stojak reklamowy – Brooklyn